V rámci této aktivity byly realizovány dva webináře pro pedagogy. 4. března 2025 kurz s podtitulem Co by měl učitel mateřské školy vědět o riziku školního neúspěchu v oblasti čtení, psaní, počítání, včetně specifických poruch učení. Cílem bylo poskytnout pedagogům širší pohled na příčiny školního neprospěchu s důrazem na specifické poruchy učení. Nejde o konstatování problému, ale hledání řešení, včasné zahájení péče, posilování oslabených schopností a dovedností. Časová dotace 8 h, účast 15 pedagogů. 21. května 2025 kurz s podtitulem Rozvoj grafomotoriky u dětí předškolního věku ve spolupráci s rodiči. Byl určen pro pedagogické pracovníky (učitele MŠ, učitele 1. stupně ZŠ, speciální pedagogy, pedagogické pracovníky školních poradenských pracovišť, učitele speciálních škol, výchovné poradce, asistenty pedagoga, psychology). Cílem bylo blíže, prostřednictvím praktických cvičení, seznámit pedagogy s problematikou vývoje a stimulace grafomotoriky od pedagogické diagnostiky jejího vývoje až po stimulační a reedukační programy zaměřené na rozvoj grafomotoriky. Časová dotace 8 h, účast 11 pedagogů.